Photo Set

wlovepierce:

If you aren’t following @StatsBritain you aren’t doing Twitter right.

(via lokidofsassgard)

Source: wlovepierce
Photo Set

I want to touch you, Haruka.

Source: lemedy
Photo
Photo

sheepyu:

this is my favorite out of context anime screenshot no one can tell me otherwise

(via yamuhime)

Source: sheepyu
Text

verysmalldeer:

nevecampbell:

I just wanna s*** some d***

HOW MANY DOGS ARE YOU LOOKING TO SELL

(via dutchster)

Source: nevecampbell
Photo
Text

underthenerdhood:

a little girl who grows up thinking all doors are automatic but actually she’s haunted by a really polite ghost

(via dutchster)

Source: underthenerdhood
Photo
Text

seeminglydeepstatement:

somefantasticallies:

vivalatrench:

mrsugarpink:

rapewhistled:

followmehome:

It’s not “bacon,” it’s a pig.

It’s not “veal,” it’s a calf.

It’s not “steak,” it’s a cow.

It’s not “meat,” it’s an animal…

its not “fruit”, its dividing cells that accumulate fructose…

it’s not delivery. it’s digiorno.

It’s not a scene, it’s a god damn arms race

It’s not “levioSA”, it’s “leviOsa”

Maybe it’s Maybelline 

(via keitarokawaii)

Source: followmehome
Photo Set

m2manga:

The Sailor Scout, Fantasy RPG set!

(via keitarokawaii)

Source: m2manga
Photo
crotchkat-vantass:

juststrokemyglabella:

2spookysamy:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

THE BOY I FELL I LOVE WITH LEFT TO TRAVEL THE OTHER SIDE OF THE WORLD AND HAS BEEN GONE NOW FOR 3 MONTHS. WE HAVENT SPOKEN SINCE BECAUSE I DIDNT WANT TO MAKE HIM FEEL TRAPPED TO ME AND NOT ENJOY HIS TIME SO I WAITED FOR HIM TO CONTACT ME FIRST. I SAW THIS ON A PARTICULARLY LOW DAY WHEN I WAS MISSING HIM SO MUCH I CRIED FROM THE PAIN, GUYS I REALLY LOVE HIM, SO I THOUGHT MEH WHAT THE FUCK, AND WISHED HE WOULD JUST LET ME KNOW HE WAS OKAY.
GUYS.
HE FUCKING CALLED ME 20 MINUTES LATER
20 FUCKNG. MINUTES. LATER.
GOOD THINGS DO HAPPEN. AND ITS IN THIS POST.

I wish for someone to leave something in my ask.

OKAY SO I ASKED FOR A HEDGEHOG AND NOW GUESS WHO HAS A PET HEDGEHOG

crotchkat-vantass:

juststrokemyglabella:

2spookysamy:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!


this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.

THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.

The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.

AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.

THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO

I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS

LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL

IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

THE BOY I FELL I LOVE WITH LEFT TO TRAVEL THE OTHER SIDE OF THE WORLD AND HAS BEEN GONE NOW FOR 3 MONTHS. WE HAVENT SPOKEN SINCE BECAUSE I DIDNT WANT TO MAKE HIM FEEL TRAPPED TO ME AND NOT ENJOY HIS TIME SO I WAITED FOR HIM TO CONTACT ME FIRST. I SAW THIS ON A PARTICULARLY LOW DAY WHEN I WAS MISSING HIM SO MUCH I CRIED FROM THE PAIN, GUYS I REALLY LOVE HIM, SO I THOUGHT MEH WHAT THE FUCK, AND WISHED HE WOULD JUST LET ME KNOW HE WAS OKAY.

GUYS.

HE FUCKING CALLED ME 20 MINUTES LATER

20 FUCKNG. MINUTES. LATER.

GOOD THINGS DO HAPPEN. AND ITS IN THIS POST.

I wish for someone to leave something in my ask.

OKAY SO I ASKED FOR A HEDGEHOG AND NOW GUESS WHO HAS A PET HEDGEHOG

(via clawsofthekitten)

Source: inritum
Text

sasuge:

treat people like naruto would treat them

(via yamuhime)

Source: sasuge
Photo
tumblforya:

Born:  Yes.
Photo Set

dansrules:

disneyfab:

this literally gave me chills.

I’ve never hit the reblog button so fast in my life.

(via candidlycara)

Source: starssight
Photo Set